FAQ
Wat moet ik doen als ik een beschadigd product ontvang?
Wanneer weet ik dat jullie mijn retourpakket hebben ontvangen?
Wanneer kan ik mijn product terugsturen?
Kan ik de bestelling naar een ander adres laten sturen dan het factuuradres (als ik bijvoorbeeld een cadeau wil sturen aan een vriend in een andere stad)?
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt geleverd?
- POST NL: 0900-0990
- DHL (Wereldwijd): http://www.dhl.com/en/contact_center/contact_express.html
- Neem voor alle andere landen contact op met uw plaatselijke postkantoor.
Hoe wordt mijn pakket geleverd?
Hoe maak ik mijn pakket klaar voor retour?
Log in op MIJN ACCOUNT. Stuur producten in hun oorspronkelijke verpakking terug. Stuur de producten terug met de pakbon en in oorspronkelijke verpakking.
Als uw retourzending is ontvangen en gecontroleerd is door onze afdeling Retouren, dan wordt uw terugbetaling verwerkt en binnen 14 dagen automatisch op uw rekening gestort of terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode.
Hoe weet ik of een product beschikbaar is?
De leverdatum van producten die niet op voorraad zijn is afhankelijk van de beschikbaarheid bij de leveranciers.
Krijg ik een melding als mijn bestelling is verzonden?
Hoe reset ik mijn wachtwoord?
Hoe weet ik dat jullie mijn bestelling hebben ontvangen?
Waarom is het product dat ik gisteren in mijn winkelmand had vandaag niet meer in de aanbieding?
Waarom is het product in mijn winkelmand bij het betaalproces niet meer beschikbaar?
Is online bestellen veilig?
JA! Alle aankopen op onze website zijn gegarandeerd veilig! Mollie neemt de veiligheid bij betaling via internet heel serieus.
Als u online bestelt, worden uw bankgegevens gecodeerd en naar onze server verzonden via het SSL-protocol (Secure Socket Layer). Dit betaalprotocol is standaard en wordt vaak gebruikt om gegevens veilig via internet te verzenden. Uw gegevens worden nooit opgeslagen.